- Preparera -

Nu ska jag faktiskt äntligen gå och lägga mig, huvudet känns som det ska sprängas och jag är het som ett bastuaggregat. Det blir att fylla på vatten i den obligatoriska tillbringaren och lägga en Bamyl bredvid, eftersom jag vet att jag kommer vakna till ganska tidigt med världens huvudvärk imorgon bitti. Detta tack vare vinet jag druckit, vin är ju ganska uttorkande och de flesta får ju huvudvärk av vin. Så nu ska jag plocka undan lite, fylla på vatten och plocka fram det jag behöver för att överleva morgondagens baksmälla.
Preparera lite med andra ord.

Blir nog ingen bokläsning inatt, eftersom huvudet känns som en tidsinställd bomb och ögonen inte riktigt vill samarbeta med hjärnan. Jag ska vara glad att dom vill låta mig skriva det här inlägget utan större felstavningar. Skulle det dock finnas felstavningar, så kommer jag se det imorgon och rätta till dom påmomangen : )

Godnatt, sov gott, dröm vått men vakna torrt,
Ciao!♥

What's your opinion?
Postat av: melinda

tack för lyckoönskningen, de behövs haha, man e lite nervös ;)

2008-08-02 @ 12:22:09
URL: http://melindalin.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0