- Nej fy -

Torsdag 7 augusti 2008

® Usch vilket busväder

Nej det blev inget med att gå på stan idag, det regnade ju massor i morse. Inte spöregnade med sådär duggigt så det tränger in överallt i kläder och sånt.
Stackars min kompis Mia som jobbar i det här vädret, gumman jag lider verkligen med dig, usch.

En blåfrusen Rebecka

Kunde inte somna inatt som vanligt, trots att jag försökte. Usch, det är verkligen inte kul alls : (
Det blev ingen film, var för trött. Men ändå kunde jag inte somna(?)
Så jag låg och tittade ut på världen som blev ljusare och ljusare, såg hur det regnade mer och mer... ingen rolig dag att vakna upp till, eller försöka somna till.

Får hoppas dom blir klara med min bil imorgon, det lovade han att dom skulle vara och då ska dom vara det också.
Trodde faktiskt dom skulle ringa idag, för egentligen borde det där inte ta så avskräckande lång tid; byta lås och sätta in en liten bilruta. Jag behöver ju min bil i helgen och han har sagt 2-3 dagar, alltså senast imorgon fredag.
Känner mig handikappad igen, nu när jag inte har någon bil på ett tag, det känns som när jag var utan bil i 4 månader :(
men så lång tid ska det ju inte ta den här gången, jag får trösta mig med det : )

Den 25e närmar sig med stormsteg, nu är det snart bara 2 veckor kvar tills jag får hämta min kisse.
Gud vad jag längtar : )

Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Latin Rock Exotic (Blatte Bella)

Eller hur världens sexigaste näsa typ ;)



Förresten...



Tycker du det är coolt att vara snäll?



Du får gärna svara den lilla enkäten på min blogg! :D


Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0