- Kiss my *** -

Nu har jag gjort alla dagens ärenden, jag har pantat lite, handlat lite och ätit mat. Efter maten förut la jag och Casper oss i sängen och kollade på En Prinsessas Dagbok, skönt med en lättsam film. Såg att den gick igår på TV, men jag missade den så jag tittade på den idag istället, bra va? :P
Så jag och Casper har lite myspys ikväll, det blir mer film senare.
Har Frankensteins Brud från 1935 i arkivet.
Eller så kanske det blir någon komedi, Are We There Yet? med Ice Cube.
eller annars kanske det blir Life med Eddie Murphy och Martin Lawrence.
Mycket bra film, har ni sett den?
Igår kollade jag på PS I Love You. Jag har läst halva boken, men sen kom jag in i en period då jag inte orkar läsa böcker och glömde den. Men nu har jag iallafall sett filmen och jag var nära till tårar några gånger, antingen är det för att den stundvis var lite sorglig eller så har jag PMS. Hur som helst, se den!
Sen har jag The Mist också, jag har inte sett den än, den är från 2007.
Är det någon som har sett den? Är den bra?
Jag orkar inte titta på en film som inte är bra, då blir jag bara rastlös.

 Chillar lite vid fönstret
 Ligger och chillar på mammas väska : )
 Vad kul man kan ha med en makaron, som jag råkade tappa när jag skulle äta...
 Riva sönder min arm litegrann...som vanligt..:P
Var kul man kan ha med en hårsnodd :P
 Jag tittar på film och Casper sover på mig.
 Sen lägger sig Casper som vanligt på sin älsklingsplats.

Min auktion på Tradera går inte så bra, jag gjorde som alla andra. La in ett lågt utropspris på 1000kr och idag la någon ett bud på 1000kr på min projektor. Den är värd 5-6000kr egentligen men jag gjorde som sagt som alla andra. VAD SKA JAG GÖRA OM INGEN LÄGGER NÅGOT HÖGRE BUD? SÄLJA MIN PROJEKTOR FÖR 1000KR NÄR DEN ÄR VÄRD MYCKET MER? Herregud, vad fan har jag gett mig in på? Jamen det är klart jag bara ska få 1000kr för den, det är ju mitt otursår. Jag sitter och har 5900kr kvar att betala på den och får inte mer än 1000kr för den.
JAMEN TACK SÅ JÄVLA MYCKET ÅR 2008!
OCH FUCK YOU GLENN EDPIL!!!!!!!!!
KISS MY ASS!

Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0