- Jävla svin -

Måndag 4 augusti 2008

® Yes, it is.

Klockan har nu slagit måndag och idag ska jag lämna in min bil, ÄNTLIGEN. Har väntat i över 1 månad på att få lämna in den för att få lås och bilruta bytta. Segaste bilreparatören jag varit med om, jag var där för 4 veckor sedan, dom tog kort på skadorna och NU får jag äntligen lämna in bilen. Han sa att han skulle höra av sig inom den närmsta veckan, men nej. Jag har fått suttit i 4 veckor och väntat på klartecken. Herregud säger jag bara.
Så nu kommer jag vara utan bil 2-3 dagar, känns förbaskat surt och jobbigt, men jag får ju stå ut om jag vill ha min bil lagad.
Vill bara meddela att jag hatar er som hade sönder den från början, jag hade kunnat spara många tusenlappar om ni låtit bli. Ni slog sönder en ruta, mixtrade med låsen och till vilken nytta?
Varken ni/du eller jag tjänade ett skit på det, ni stal ingenting så vad skulle ni in i bilen och göra?? Istället får jag punga fram nästan 2000 kr för att laga skiten, jävla svin! Det är ju lätt för den som varit sjukskriven sen nästan två månader tillbaka och nu är arbetslös, tack för hjälpen!

Usch, skulle behöva en slagpåse nu :P är riktigt uppretad och fit-for-fight.
Hur fan fungerar vissa människors hjärnor egentligen?
Ha sönder saker bara för att få förstöra, bara för själva sakens skull.
Något riktigt glappt måste dom ju ha i skallen.


Ett stycke Limegrön Rebecka.


Wohoho, faan vad snygg jag är i håret. haha, ser en aning gammal och ja, sjösjuk ut :P

Ciao!


What's your opinion?
Postat av: melinda

hehe ja shit vilken chock det blir om det kommer ut en liten flicka :D

Oj, var det inte läskigt att klippa navelsträngen? hehe...jag hoppas dom visar upp moderkakan, för den vill jag se ;D

2008-08-04 @ 13:28:46
URL: http://melindalin.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0