- Meningslöst -

Onsdag 6 augusti 2008

® Ny dag

Fyfan vilken totalt meningslös och värdelös dag det här har varit. Har sovit hela dagen och det känns som jag skulle kunna sova nu med, men då finns risken att jag vaknar jättetidigt istället. För jag är ju egentligen utvilad och om kroppen inte tycker jag borde sova mer, så lär jag ju vakna klockan 5-6 igen.
Huvudet gör fortfarande ont och jag är täppt i näsan, yees vad kul om jag skulle bli sjuk. Verkligen.

Har suttit och kollat på Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko. Ni lär ju tro att jag är Sveriges barnsligaste 20 åring, det kanske jag är.. eller så är det bara det att jag gillar att variera mig lite, älskar skräckfilmer, rysare, thriller, komedi, barnfilmer osv. Jag avskyr actionfilmer fråga mig inte varför, för jag vet inte... Drama är jag inte heller sådär jätteförtjust i, tycker dom flesta är ganska tråkiga och oväsentliga.
Älskar att kolla på Astrid Lindgren filmer när jag är sjuk, för då blir jag som ett barn igen och skulle helst vara hemma hos mamma och bli omhändertagen. Det kan jag ju inte, såklart herregud är ju 20 år, så jag får nöja mig med filmerna : )

Skulle verkligen vilja ha min lilla gosis här nu, att få ta hand om och ha sällskap av. Det är ju typ 20 dagar kvar tills vi kan hämta kattungarna, så jag får sitta snällt och vänta. Har ju som sagt lite saker att fixa innan dess.. min inköpslista är knappast av-bockad än.
Har fixat en skål som är formad som en fisk i allafall, jättesöt och det passar ju bra när det är en katt. Det var mamma som hade den, vet inte vad jag ska ha i den; vatten eller mat...?
Jaja, det där ordnar sig : )



Nu blir det väl antingen film igen eller bok och försöka sova lite mer, vill verkligen inte vara helt död imorgon.
Har fortfarande inte fått någon sjukersättning, måste försöka ringa igen och kolla vad dom håller på med.
JAG MÅSTE HA ETT JOBB, måste ha pengar att leva för och det är bråttom. Det är inte klokt vad saker och ting förändras fort, jag var fattig förut när jag hade ett jobb, hur fattig kommer jag inte bli nu?!

Godnatt på er, sötnosar
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Ida

Fan vad snygg header ;) jag vaknade med halsont som bränner, mosig hjärna och snorig. Blir fan aldrig frisk :( krypa på dej tösen!



Puss

2008-08-06 @ 14:05:32
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0