- Lite mer lördag -

Söndag 24 augusti 2008

Jag har varit vaken sen innan 9 i morse, duktigt. Min lillasyster Mikaela vaknade före mig och sen frågade hon om hon fick träffa sin kille i någon timme innan hon ska åka med tåget hem till Borås klockan 13.
Egentligen oroar jag mig för att hon inte ska komma tillbaka innan 12 som jag sa åt henne, men ja.. hon kanske lyssnar på mig, vem vet?

Det fanns en tävling borta vid Kvinnersta som hölls av Sveaskog, man fick 5 kottar som man skulle kasta i en kruka som stod några meter bort, satte man 2 fick man en kompass, satte man 3 fick man en kåsa(mugg) och satte man 4 fick man en keps eller välja vad man ville. Min lillebror Pierre och Andreas kastade massor med gånger, satte oftast 2-3 stycken.
Jag skulle ju bara testa för skojs skull, jag har inget sinne för att träffa saker. Kan inte ens sätta en basketboll i korgen.
Men jag träffade faktiskt 4 stycken i krukan och fick välja vad jag ville. Eftersom jag aldrig har ägt en kompass så valde jag det, så nu kan jag ränna runt i skogen utan att vara rädd för att gå vilse ;D haha.

Sen när Mikaela kom hem till mig igår kväll igen, så åt vi massa gott och tittade på Norbit : )
När vi skulle sova hade jag en liten Casper som låg och sov på min hals, lite svårt att andas men det är så mysigt när han ligger och sover på mig.

Idag ska jag hem till mamma och Kent och äta nötstek med potatis och kantarellsås, dom hade tydligen hittat en massa kantareller igår i skogen. Mmm vad gott med kantareller :D
Idag är det också en vecka sedan Casper flyttade hit, det har gått fort!
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till frukost, har inte kommit så långt än.
Men jag har en liten Casper som ligger i knät och sover, så jag får väl vänta en stund. Vill inte väcka honom, han har varit vaken sedan 6-tiden och är helt slut nu.

Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Ida

Kissemiss är fööör söt! Ha det bra gumman! Puss

2008-08-24 @ 12:59:38
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0