- Längtan -

Fredag 8 augusti 2008

® En gnagande känsla

Har legat och läst nästan hela dagen, förutom när jag kollade på "Hearbreak Hotel" förut.
Har precis läst klart en bok och ska snart börja med den näst sista boken och det känns lite vemodigt.
I en period nu har jag haft dessa böcker Sagan om Isfolket som en sorts vardag, snart är dom slut och vad sjutton ska jag läsa då?
Jag älskar ju att läsa, det är en ganska stor del av min fritid och nu måste jag hitta nya böcker.
Mamma har säkert några hemma som jag inte har läst, hoppas jag.

Usch, har en konstigt gnagande känsla i mig..som om jag längtade efter nåt, men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
Något jag vill ha, eller vill uppnå men jag kan ju inte det så länge jag inte vet vad jag längtar efter. Visst, jag längtar efter min kisse, men det är nog inte det jag menar nu.
Och konstigt nog längtar jag faktiskt inte efter någon pojkvän, inte just nu. Har alldeles för mycket att reda upp i mitt liv, innan jag kan börja fundera på sånt. I och för sig dyker väl kärleken upp när man minst anar det, men jag har inget behov att söka efter den.
Visst är det ensamt och trist att inte ha någon att bry sig om och som bryr sig om en, men ändå...



Har fått leka design-hjälp åt Mia idag, eller ja.. förklarat lite hur vissa saker går till.
Den blev fin, tror inte hon är klar än men hittills ser det bra ut : )

Nu ska jag tvätta ansiktet, plocka fram bok nr 46 "Det Svarta Vattnet" och kura ner mig i sängen igen.
Det har inte blivit mycket ätande idag, men när man ligger i en säng så går det ju inte åt så mycket energi heller.

Godnatt på er, gullungar : )
Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0