- Korsord -

Mia min Mia och jag sitter och dricker lite vin, löser korsord och lyssnar på musik.
Laddade ner Björn Rosenström förut, massor med minnen för oss : )
När vi gick i mellanstadiet var han vår gud hahaha

Gunilla
Gunilla är ganska ful och hon saknar takt och ton.
Hon har allt man kan önska att man aldrig nånsin fick.
Men det värsta utav allt, det är att hon är kär i mig.
När hon gör sina attacker, då får man passa sig.
Jag klär av mig naken och spelar träd när hon går förbi.
Men min list känns trist när hon på min kvist börjar klättra.

Hatsång
Du ville pippa, men det ville jag helst slippa.
Du drog ner mina brallor, men då slog jag dig på käften.
Du slet av dig din BH, och slängde fram dina tuttar.
Då klippte jag av dom, för jag tyckte dom var för långa.

Haha vilka minnen :P
När vi hade uppvisning för klassen med dessa låtar :D
Love you Mia!

Ciao!

What's your opinion?
Postat av: MIA

Jag sitter här en kulen kväll och tittar ut genom fönstret.

Jag ser en man, jag ser en hund och jag undrar vart dom är på väg.

Skaaa dom till Neeeeeew Yoooooork?



neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-08-09 @ 19:02:10
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0