- It's cold around me -

Tisdag 5 augusti 2008

® Brr, it's cold in here

Ja, det är faktiskt kallt härinne idag. Det är ju tack vare regnet och kylan utomhus, som smiter in genom osynliga springor vid fönster och ventliationer.
Mina händer är iskalla.


Nu tänkte jag ta och äta någonting framför TVn, sen blir det fortsättning på Eva & Adam på datorn.
Sedan är det natti natti, ska ställa klockan och lägga mobilen långt från sängen så jag måste kliva upp imorgon bitti.
Fan, jag som hade blivit så duktig på att gå upp när klockan ringde förut?
Det försvann väl i samband med sjukskrivningen och nu arbetslösheten...

Håller tummarna för bättre väder imorgon, men det är väl förgäves kan jag tänka mig. Har det börjat regna vill det ju sällan sluta förrän efter några dagar -suck-...

Ni får sova så gott sen, precis som jag kommer göra.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0