- Imorgon -

Har suttit och planerat lite med Ida, som ska upp till Arbetsförmedlingen imorgon vid 10 tiden.
Hon tyckte att vi kunde gå på stan efteråt, vilket jag först var lite tveksam till eftersom jag inte har råd att hitta massor med grejer som jag vill ha. Men sen tänkte jag; Äsch, skönt att komma ut lite i allafall.
Sen behöver ju jag också komma till AF och lämna intyget jag fått av sjukgymnasten, där det står att jag inte klarar av jobbet som lokalvårdare. Bra!
Tur att jag kom på det, annars hade jag väl glömt intyget här hemma och sen hade jag väl aldrig kommit iväg för att lämna in det..
Nu får jag ju också chansen att kolla efter lite saker som jag ska ha till katten, gå in på Entré och kolla efter fina skålar och underlägg (svarta/silverfärgade).


Som ni ser går köket i svart/silver... inte väggarna dock, men det struntar vi i nu : )

Har sökt ett par jobb idag också, köra ut bakverk till affärer och dylikt.. får väl inte det jobbet heller, men man måste ju prova. Har redan sökt jobb där två gånger förut, men vem vet; tredje gången gilt? :D

Jag vet att jag sa att jag skulle vänta med att skaffa katt tills min ekonomi ordnat sig, men jag kunde inte låta bli när jag såg det lilla svart/vita livet, jag SKULLE ha honom/henne.
Sen är jag ju inte LUSPANK, utan jag klarar mig väl ganska bra med mat och sånt.
Måste bara se till att jag har inkomst tills nästa månad också.
Hjälp! Räkningar ger mig otrolig ångest, fyfan :(

Men det ordnar sig väl, det gör det ju alltid bara man försöker.

Nu vet jag inte, ska jag diska lite kanske? eller färga håret? eller bara duscha?
Beslutsångest!

Ciao!


What's your opinion?
Postat av: Latin Rock Exotic (Blatte Bella)

Hahahaha eller hur!? Asså jag kan få vilka sexiga fotomodellsnygga killar som jag vill. Bara välja å vraka. Men sminket är ju jätteviktigt och frisyren också!:D Mouahahah! JAG ÄR HET!

2008-08-06 @ 22:35:57
URL: http://rockonbitch.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0