- Hyvää Yötä! -

® Godnatt, med andra ord

Ja, då säger väl jag godnatt då.
Är faktiskt riktigt trött för en gångs skull och klockan är inte mer än 3 för ovanlighetens skull.
Annars brukar det ju som sagt bli ganska sent hos mig innan jag kan falla till ro och sussa sött.
Har suttit och SMS:at med min kompis Ida ett tag men för omkring en timme sedan blev det väldigt tyst från hennes sida,
jag tror att hon har somnat :P
Jag förstår henne, hon är ju sjuk och grejer så då brukar man vara lite mindre pigg än vanligt.
Nu har det alltså blivit sovdags, eller ja läsdags då. Måste ju plira igenom ett par sidor i min Isfolket bok så klart.
Har på tal om Isfolket kommit till bok 42 nu, spännande spännande måste jag säga : )
Det börjar dra ihop sig till slutspurten snart, lite trist i och för sig. Vad ska jag då läsa?
Någon som har något bra boktips? Är jättetacksam för alla tips jag kan få : )
Finns nog många böcker därute som jag inte upptäckt ännu, trots att jag är en extrem bokslukare.
Jag tvivlar på att det finns många saker som är mycket bättre än en riktigt bra bok...

Some Information

Mina två nationaliteter, är 50% finsk och 50% svensk : )

Godnatt, Hyvää yötä, buenas noches, buonanotte, good night...etc...
(märks det att jag är trött?:P)
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Ida

Jag läser just nu Mia Törnbloms Självkänsla nu! Den är bra, sen brukar jag även läsa reality typ som pojken som kallades det, otryggare kan ingen vara och säg det inte till någon. Linas kvällsbok var en riktig goding måste jag säga :P



Puss

2008-08-01 @ 10:22:02
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0