- Horoskop -

Väduren 6/8-08


 Tur
En vanlig dag som knappast bjuder på några överraskningar vad gäller tur.
 Hälsa
Var rädd om dig. Du överanstränger dig om du inte ser upp.
 Ekonomi
Stöt på lite försiktigt idag om någon glömt betala tillbaka ett lån till dig.
 Arbete
Idag skulle du mycket hellre ha stannat hemma och gjort andra saker. När du väl är på jobbet kommer det att gå undan.
 Kärlek
En främling kommer nu att uppta mycket av din tid. Tecknen visar att du knyter ett långvarigt och nära vänskapsband.
 Relationer
Du har ibland lite väl höga tankar om dig själv. Du skulle må bra av att betänka ditt sätt gentemot dina vänner.


Jag har ganska svårt att tro på horoskop, eftersom enligt mitt stjärntecken Vädur är jag en ledargestalt, äventyslysten och modig... jag vet inte, det är inga egenskaper som har framträtt hos mig än. Så njaa... men för skojs skull lägger jag in mitt horoskop för idag, så får vi väl se : )
DittHoroskop.nu
gå in och kolla hur er dag kommer se ut ;P

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0