- Härliga fredag, vackra sol -

Fredag 1 Augusti 2008

® Förbannade försäkringskassa!

Nu har jag ringt försäkringskassan igen, men väntetiden var 17 min och jag hade köplats 33. Aldrig i livet att jag sitter och väntar så länge, jag ringer från mobil och det kostar ju multum att ringa fasta telefoner då.
Får ringa nästa vecka hemma hos mamma, för nu börjar jag bli riktigt irriterad över att mina pengar aldrig kommer.
Allvarligt talat, vad har dom för problem? Om dom ligger så mycket efter, anställ fler personer så får man minst två flugor i en smäll; Snabbare service OCH färre arbetslösa i och med att dom anställer nya. Tadaa, klappat och klart!

Skulle åkt med pappa och kolla på en katt idag efter 17-tiden, men dom där nissarna krånglar och nu kunde vi plötsligt inte komma alls idag, trots att dom sa det igår. Dom verkar ju inte vilja bli av med katten eftersom han som pappa pratade med inte verkade speciellt intresserad av att vi skulle komma och titta.
Jaja, det finns väl fler katter i värsta fall och det lär ju komma in fler annonser inom snar framtid också.
Jag funderar också på att skaffa katt, blir ju så ensamt här hemma och jag har ju haft katt i mer än halva mitt liv.
Har ju haft 2 katter och en hund, nu är båda katterna borta och hunden bor kvar hemma hos mamma och Kent.
Jag vill ju också ha lite sällskap, någon att ta hand om och överösa med kärlek, speciellt nu när det inte finns någon annan att ge all kärlek till :P
Men först måste det ordna upp sig lite mer med min ekonomi och sedan kan jag fundera närmre på katt.

En liten plutt-plutt gosis : )

Senare kommer Mia hem till mig, vi ska dricka lite vin och sitta och snacka massa strunt som vanligt : )
Jag vet nog vad våra samtalsämnen kommer kretsa runt ikväll; konstiga killar och bimbo-brudar :P

Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0