- Eva & Adam -

® Barn på nytt

Fick ett litet ryck och drog hem Eva och Adam, ni vet serien som gick för massa år sedan på lördagar (tror jag?) och nu sitter jag och kollar på det.. har redan sett 3 avsnitt : )
Det är kul att väcka gamla minnen, inte bara titta på filmer och program som ska vara ämnade för folk i min ålder.
Jag tycker det är avslappnande att kolla på "barnprogram" för då kan man så att säga; fly från nuet tillbaka till den tid då bekymmer var något som hörde framtiden till. Idag har man bekymren omkring sig, på sig, under sig, i sig, framför sig och bakom sig. Därför kan det som sagt vara riktigt skönt att få tänka tillbaka och glömma sina bekymmer.
Sen har jag poppat popcorn också, usch usch, fy fy på mig :P



"Glöm dina bekymmer, det kommer nya imorgon"


Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0