- En bild säger mer än... -

Rosa lack och kromad list i '59 års modell
Jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell
Jag sveper över landsvägar ja jag
sveper genom natten
Och tar det cool till Clarion's sound med en
säker hand på ratten.

Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommarnatt, ger en skön highway feelin.
Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha
Sommarnatt i min jättemaskin.



En serie som visar hur hela paj-proceduren gick till : )


Smirnoff Ice, Ispenisar, en smått onykter men glad Rebecka : )

Jag visste ju alldeles tydligt och klart
att det var bilden av mig som jag sett

För mitt hopp är en skadsjuten kråka
och jag är ett springande barn
som tror det finns någon som kan hjälpa mig än
som tror det finns nån som har svar


Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0