- Design -

Har gjort om lite i min blogg design. Vet inte om jag är riktigt nöjd faktiskt, får väl fundera lite.
Skulle så gärna vilja göra en riktigt snygg design, lära mig exakt hur Photoshop fungerar och kunna göra något riktigt häftigt, men övning ger väl färdighet så jag får öva : )
Just nu får det se ut såhär, orkar inte göra något nytt just nu.
Det är bakgrunden jag är lite osäker på, eller ja, jag är osäker på hela designen...
Ååhh, HJÄLP MIG :P fan, kan ju nada om sånt här...
är ingen kreativ person, även om jag önskar jag vore det.

Någon som har nåt förslag?
Jag tycker det ser förskräckligt ut just nu, men jag vet inte...

Please help me!


Eller ska jag ha den här headern? :S

Ciao!

What's your opinion?
Postat av: melinda

jag tycker du ska ha den headern som du har! de enda som störde mig lite var att headern gick lite utanför den här rutan...om du förstår? annars så är hela bloggen jävligt mycket finare än måååånga andras :D

2008-08-06 @ 19:11:39
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

åååh, jaa...hoppas bebisen kommer snart föressten hehe ;) det va det jag skulle skriva igentligen haha

2008-08-06 @ 19:12:13
URL: http://melindalin.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0