- Blir så trött -

® Ja, trött på mig själv

Bilen skulle in idag, men självklart så kan inte Rebecka somna förrän sent sent och klockan har hon ställt på 10. Går Rebecka upp klockan 10 och gör sig klar att åka iväg med bilen? NEEJ, varför skulle hon det när hon kan sova halva dagen? Rebecka gick upp tidigt igår, klockan var inte ens 10 och hon trodde det var ett tecken på att dygnet hade blivit rättvänt, men skenet bedrar och det blev som vanligt idag. Bilen får hon lämna in imorgon, hon hade i allafall vett att ringa till verkstaden.

Jag försov mig, som vanligt. Blir verkligen jättetrött på mig själv men vad ska man göra? När man ställer klockan och när den ringer så trycker man av alarmet. Smarta klubben.
Som tur är så går det bra att lämna in den imorgon, jag ringde dit och drog en liten vals.. :$
Idag har jag verkligen ont i ryggen, helt stel och så gör det ont i höfterna också. Inte så kul nu när det faktiskt hade börjat bli bättre : /
Sitter här och trånar efter min lilla vit-svarta hårboll, skönt att det redan är v.32 och katten ska hämtas v.35 : )
Har ju en hel del att ordna innan dess, så det blir nog bra att det är ett tag kvar : )

Ciao!♥

What's your opinion?
Postat av: Peachez

haha jag skall köpa en väckarklocka som springer och gömmer sig, det finns att köpa OCH den gömmer sig aldrig på samma ställe 2 gånger!!!!!

2008-08-04 @ 18:02:36
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0