- Billös -

® Usch

Nu har jag varit vid Lillån och lämnat in bilen på verkstad.
Fick gå jättelångt för att komma till bussen sen, i busvädret som råder, fick sitta och vänta på bussen i 30 min.
Det är ju fan iskallt ute idag, det blåser smådjävlar och det är blött.
Är återigen dyngsur om fötterna och totalt genomfrusen.



Det är ett riktigt sitta inne väder idag, vad bra för jag har ingen lust att vara ute.
Har ingen ork att sitta på en buss påväg nånstans, bara det att vara tvungen att sitta i 30 min och frysa arslet och resten av kroppen av sig, för att åka buss. Hade jag haft min bil hade jag ju kunnat åka när jag vill, inte sitta och frysa pga att tidtabellen inte passar in i mitt liv.
Jag ska ju vara glad att Örebro inte är SÅ avskräckande stort att bussresorna tar flera timmar, så jag är inte bara negativ gentemot bussar och min födelsestad Örebro.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, kan inte bestämma mig.
Äta något? Titta på fler avsnitt Eva & Adam eller läsa?
Kanske alla tre ?
Mjaa, det visar sig.

Tills vi hörs igen; puss på er
Ciao!♥

What's your opinion?
Postat av: Peachez

haha men fyfan rebecka 30 min, jag har JOBBAT i det vädret i 8 timmar idag, så klaga inte! ;D

2008-08-05 @ 17:58:47
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0