- Bekvämt -



Världens skönaste BH (bry er inte om tatueringen, den ser förskräcklig ut och inte klar för fem öre!)

Vill bara visa hur den ser ut framifrån, hoppas ingen tar illa upp nu : /

Jag har en enda skön BH, den enda BHn som jag knappt ens känner att jag har på mig eftersom den sitter PERFEKT.
Den är utan byglar, utan vaddering och man hakar ihop den på framsidan med hjälp av två magnetiska knappar. Håller upp precis som den ska, skaver inte och den sitter där den ska : )
Den gör inte bysten rättvisa dock, men den är så skön.
Köpte den för flera år sedan, då var den alldeles för stor och jag började inte använda den förrän nyligen.
Passar alltså perfekt nu när jag ska ut på promenix med Magnus.

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0