- Accepterade -

Vid 13-tiden körde jag Mickis till tåget och såg till att hon kom på rätt vagn och så.
Jag hade gjort ägg mackor åt henne och så skickade jag med lite godis och dricka till tågresan.
Eftersom jag hade Casper med mig i bilen och jag inte kunde lämna honom där, så fick han följa med till Resecentrum och till perrongen. Han pep ju ganska mycket, men det gör han ju hela tiden när han är i buren. 
Sen åkte jag och Casper till mamma, Kent och Sapply för att hälsa på och äta mat.
Det verkar som om Casper har accepterat Sapply och Sapply har accepterat Casper. Det känns väldigt bra, Casper kunde till och med slappna av såpass mycket att han sov i en säng och Sapply låg nedanför och sov. Ingen rädsla där inte. Kommer Sapply för nära eller är på för mycket så räcker det att Casper lyfter tassen mot honom som en varning, då backar Sapply och sen är det lugnt.

Casper busar med något och Sapply tittar på, helt lugnt.

Och så har Casper smakat både potatis, nötstek och kantarellsås idag. Han älskade det!
Den här katten kommer ju typ kunna äta samma mat som jag, om han fortsätter sådär. Han är verkligen inte kräsen, vilket jag tycker är väldigt bra.
På vägen hem, så började jag undra varför han inte skrek och hade sig i buren.. jag kollade in och där låg han och sov djupt och lugnt. Lilla gubben, han är ju så duktig. Han kan till och med sova när vi åker bil nu, det är verkligen jätteskönt att han även kan slappna av under en "otäck" bilfärd.

Nu har han tydligen hittat in i min garderob, jag hade glömt stänga ena dörren och när jag ropade på honom tittade han ut bland kläderna. Riktig liten busunge det där : )

Nu ska nog jag och kanske Casper kolla på någon film eller något, jag är helt slut efter att ha sovit sammanlagt 3 timmar inatt och gått upp innan 9.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0